Julen for noen år siden ble det besluttet å skape en livs levende annonse i sentrum av Stockholm. En hel T-banevogn skulle gjøres om til et hjem for å demonstrere hvor raskt et hus kan overtennes på bare tre minutter. Reklamebyrået som fikk oppdraget var uerfarne med denne typ av oppdrag og hentet inn Bait for å skape grafikken. På innsiden skapte vi et kjøkken med ulike mulige faremoment, der den ene siden så normal ut og klar for julefeiring, mens det på den andre siden var nedbrent etter bare tre minutter.
Flere faremoment las inn. Som strømpen på varmeelementet, stearinlysene, feil bruk av skjøteledning, manglende brannvarsler, gardinene og telysene, samt grytekluten på komfyren.
Annonsen kjørte omkring på Stockholms travleste t-bane hele julen og praten gikk ivrig blant passasjerene. En folder basert på kampanjen gas deretter ut for å nå en enda større målgruppe (denne stod dog det første selskapet for).